Om tjenesten

Rolle: Avdelingsøkonom

Søk senest: 30.11.2025

Hvor: Tromsø

Inger Ann Pedersen

Regionscontroller

inger.pedersen@bravida.no +47 932 58 467

Marthe Dahl

HR-Business Partner

marthe.dahl@bravida.no +47 466 67 051
Søk nå!

Avdelingsøkonom/Controller

Bravida Tromsø søker Avdelingsøkonom/Controller

Har du lyst på utfordringer i et av Nordens ledende installasjonsselskap? Får du energi av variasjon og raskt tempo i et hyggelig og uformelt miljø? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! 

 

Bravida Tromsø består av fem avdelinger med 200 ansatte og en omsetning på 370 MNOK.

Bravida søker nå en ny og fremoverlent avdelingsøkonom/controller, som skal ha ansvar for to avdelinger.  

Du vil jobbe i team med øvrige økonomer i Tromsø, samt jobbe tett med både avdelingsledere, service- og prosjektledere.

 

Derfor skal du jobbe hos oss:

Bravida er en stor arbeidsgiver – den største innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider.

 

  • Spennende og varierte oppgaver hos Nordens ledende totaltekniske entreprenør
  • Trygg arbeidsplass med et jordnært, uformelt og sosialt arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Nyoppussede lokaler

 

Møt noen av oss her: Møt noen av oss - Bravida

 

Dine arbeidsoppgaver vil være:

Som avdelingsøkonom i Bravida får du frihet under ansvar. Du vil jobbe med hele ordre- og økonomiprosessen i avdelingene og ha stor påvirkningskraft til prosessforbedringer.

  • Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering)
  • Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid
  • Rapportering og controlling – månedlig og kvartalsvis
  • Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner
  • Utarbeide økonomiske analyser, KPIer og beslutningsgrunnlag
  • Økonomisk oppfølging av avdelingens prosjektportefølje i tett samarbeid med prosjektledere
  • Bistå inn i strategiske veivalg

 

Ønskelige kvalifikasjoner for stillingen er:

  • Høyere økonomisk utdannelse
  • God økonomi og tallforståelse
  • Sterk Excel- og systemkompetanse (f.eks. Agresso, Handyman)
  • Relevant erfaring med økonomistyring av prosjekter er en fordel, fortrinnsvis bygg og anleggsbransjen

 

Personlige egenskaper

  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller

 

Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 30.11.2025. Søknader vil bli vurdert løpende.

Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

#LI-DNI

Kontaktpersoner

Inger Ann Pedersen

Regionscontroller

inger.pedersen@bravida.no +47 932 58 467

Marthe Dahl

HR-Business Partner

marthe.dahl@bravida.no +47 466 67 051
Søk nå!