Bravida har mer enn 300 avdelinger i Norden, og konsernets lønnsomhet avhenger av hvordan avdelingene gjør det. Grunnlaget for suksess er Bravida Way: Vi jobber sammen som ETT selskap, med en felles kultur og strategi.
Alle avdelinger bruker Bravidas felles arbeidsmetoder, systemer og verktøy. Hver lokale avdeling har sitt spesialområde, men kundene er felles. Gjennom tett samarbeid mellom avdelingene – både lokalt og i hele Bravida – skaper vi et unikt helhetstilbud til hver kunde.
Bravida Way er også et konsernfelles ledelsessystem som integrerer kvalitets-, miljø- og arbeidsmiljøstyring i våre arbeidsmetoder. De aller fleste avdelingene våre bruker Bravida Way.
Bravida Way er sertifisert i henhold til ISO-standardene for kvalitet og miljø i Sverige, Norge, Danmark og Finland. I Danmark og Finland omfatter sertifiseringen også arbeidsmiljø.
I løpet av de tre neste årene skal Bravida levere tradisjonelt røranlegg, varme, sanitær og sprinkler til 121 leiligheter i JM Boligs prosjekt «Granitten Senior» på Furuset i Oslo.
Med desidert best vurdering på kvalitet og klima, ble Bravida valgt som leverandør av alle typer elektrikertjenester for Bane NOR i regionene Sør, Vest, Midt og Nord.
Bravida ble belønnet med prisen for sitt samfunnsansvar, med et sterkt fokus på lærlingordningen, utdanning av unge og målrettet innsats for å rekruttere flere jenter til faget.
Høsten 2025 flytter Bravida til nye kontorlokaler i Sandviksveien 163, et viktig ledd i samlokaliseringen etter oppkjøpet av Thunestvedt-konsernet.