Om tjenesten

Rolle: Administrasjon

Søk senest: 10.08.2025

Hvor: Oslo

Kurs- og rekrutteringsrådgiver

Ønsker du å være en del av Bravidas HR team og være en viktig administrativ støtte for vår kurs- og rekrutteringssatsning?

Nå søker vi en engasjert og serviceinnstilt kurs- og rekrutteringsrådgiver til vårt hovedkontor på Økern i Oslo. 
Stillingen er nyopprettet og vil være første ledd i å bygge en sterkere organisasjon knyttet til vår interne kursvirksomhet og oppbyggingen av egen rekrutteringsfunksjon i Bravida Norge.

Om stillingen

Du vil få en sentral rolle i forvaltningen av våre prosesser og verktøy innen områdene og vil i rollen samarbeide tett med HR Business Partnere og vår sentrale HR funksjon. Stillingen krever en hands-on håndtering av henvendelser som gjelder kurs og stillingsutlysninger og har bred kontaktflate med våre avdelinger. Stillingen rapporterer til leder for Kompetanse og endring.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

Kursadministrasjon (50%)

  • Planlegging, koordinere og hådtere deltakerpåmelding for våre interne kurs.
  • Være kontaktperson for eksterne kurs leverandører og bidra til å videreutvikle samarbeid.
  • Oversette e-læringskurs som rulles ut fra konsern.
  • Evaluering og rapportering: Samle inn og analysere tilbakemeldinger fra kursdeltakere, og utarbeide rapporter for å forbedre fremtidige kurs.

Rekruttering og systemforvaltning (50%)

  • Assistere med utarbeidelse og publisering av stillingsannonser, koordinere intervjuer og kommunisere med kandidater.
  • Administrere og vedlikeholde rekrutteringsverktøy, prosessbeskrivelser og systemer.
  • Bidra til å lage og inngå avtaler med eksterne leverandører om rekruttering og annonsering.
  • Være et bindeledd mellom HRBP-funksjonen og andre avdelinger, samt eksterne rekrutteringsbyråer.
  • Utarbeide rapporter og statistikker knyttet til rekrutteringsaktiviteter og verktøybruk.

Du vil få en sentral rolle i forvaltningen av våre prosesser og verktøy innen områdene og vil i rollen samarbeide tett med HR Business Partnere og vår sentrale HR-funksjon. Stillingen krever en hands-on håndtering av henvendelser som gjelder kurs og stillingsutlysninger og har bred kontaktflate med våre avdelinger. Stillingen rapporterer til leder for Kompetanse og endring.


Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning innen administrasjon, HR eller lignende. (Bachelor eller Master)
  • Erfaring med kursadministrasjon og/eller rekruttering er en fordel, men nyutdannede er også velkomne til å søke
  • Gode kommunikasjons- og organisasjonsevner
  • Kjennskap til relevante IT-verktøy og systemer er en fordel
  • Språk: Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

Vi tilbyr

  • En faglig utfordrende og variert stilling i et selskap i vekst
  • Nyoppussede lokaler med Oslos beste utsikt
  • Et inkluderende og uformelt arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Gode utviklingsmuligheter og tilgang på moderne verktøy og systemer
  • Konkurransedyktig lønn og pensjon og en trygg arbeidsplass i Norges største tekniske entreprenør

 

Søk på stillingen her

Kontaktpersoner

Line Løyning

HR

line.loyning@bravida.no +47 982 54 442