Kurs- og rekrutteringsrådgiver
Ønsker du å være en del av Bravidas HR team og være en viktig administrativ støtte for vår kurs- og rekrutteringssatsning?
Nå søker vi en engasjert og serviceinnstilt kurs- og rekrutteringsrådgiver til vårt hovedkontor på Økern i Oslo.
Stillingen er nyopprettet og vil være første ledd i å bygge en sterkere organisasjon knyttet til vår interne kursvirksomhet og oppbyggingen av egen rekrutteringsfunksjon i Bravida Norge.
Om stillingen
Du vil få en sentral rolle i forvaltningen av våre prosesser og verktøy innen områdene og vil i rollen samarbeide tett med HR Business Partnere og vår sentrale HR funksjon. Stillingen krever en hands-on håndtering av henvendelser som gjelder kurs og stillingsutlysninger og har bred kontaktflate med våre avdelinger. Stillingen rapporterer til leder for Kompetanse og endring.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
Kursadministrasjon (50%)
- Planlegging, koordinere og hådtere deltakerpåmelding for våre interne kurs.
- Være kontaktperson for eksterne kurs leverandører og bidra til å videreutvikle samarbeid.
- Oversette e-læringskurs som rulles ut fra konsern.
- Evaluering og rapportering: Samle inn og analysere tilbakemeldinger fra kursdeltakere, og utarbeide rapporter for å forbedre fremtidige kurs.
Rekruttering og systemforvaltning (50%)
- Assistere med utarbeidelse og publisering av stillingsannonser, koordinere intervjuer og kommunisere med kandidater.
- Administrere og vedlikeholde rekrutteringsverktøy, prosessbeskrivelser og systemer.
- Bidra til å lage og inngå avtaler med eksterne leverandører om rekruttering og annonsering.
- Være et bindeledd mellom HRBP-funksjonen og andre avdelinger, samt eksterne rekrutteringsbyråer.
- Utarbeide rapporter og statistikker knyttet til rekrutteringsaktiviteter og verktøybruk.
Du vil få en sentral rolle i forvaltningen av våre prosesser og verktøy innen områdene og vil i rollen samarbeide tett med HR Business Partnere og vår sentrale HR-funksjon. Stillingen krever en hands-on håndtering av henvendelser som gjelder kurs og stillingsutlysninger og har bred kontaktflate med våre avdelinger. Stillingen rapporterer til leder for Kompetanse og endring.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen administrasjon, HR eller lignende. (Bachelor eller Master)
- Erfaring med kursadministrasjon og/eller rekruttering er en fordel, men nyutdannede er også velkomne til å søke
- Gode kommunikasjons- og organisasjonsevner
- Kjennskap til relevante IT-verktøy og systemer er en fordel
- Språk: Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
Vi tilbyr
- En faglig utfordrende og variert stilling i et selskap i vekst
- Nyoppussede lokaler med Oslos beste utsikt
- Et inkluderende og uformelt arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Gode utviklingsmuligheter og tilgang på moderne verktøy og systemer
- Konkurransedyktig lønn og pensjon og en trygg arbeidsplass i Norges største tekniske entreprenør
Søk på stillingen her
Kontaktpersoner
Line Løyning
HR
line.loyning@bravida.no +47 982 54 442