Bravida takker Tiril Eckhoff for ni år med godt samarbeid

Etter ni år med godt samarbeid mellom Bravida Norge og Tiril Eckhoff er sponsoravtalen vår offisielt over. Tiril annonserte i mars i år at hun legger opp karrieren som skiskytter etter en periode med sykdom.

Nyhet Bravida Norge

– Jeg har vært så heldig å samarbeide med Bravida siden 2013. Da var jeg en ung og uerfaren utøver med masse motivasjon og lite ressurser. Sammen med Bravida fikk jeg muligheten til å satse hundre prosent på idretten og fikk jobbe mot målene mine. Det har vært utrolig inspirerende å jobbe med Bravida, for dere er hardtarbeidende, nytenkende og jordnære, sier Tiril og fortsetter:

– Noe av det viktigste jeg har lært er det spesielle samholdet og teamarbeidet som Bravida har. Blant annet har jeg fått møte teamet som jobbet i Ryfasttunellen, hvor lederen aktivt jobbet med trivsel og prestasjon. Jeg synes det både er inspirerende og fascinerende hvordan et godt team fungerer.

imagejen88.png

Foto: Sondre Eriksen Hensema

På lag med de beste

Tiril er tidenes mestvinnende norske skiskytter på kvinnesiden, med 29 verdenscupseire. Gjennom samarbeidet med Bravida har hun blant annet blitt kjent med flere av våre dyktige medarbeidere og ledere gjennom videoserien «En dag på jobben med Tiril».

Hun har også deltatt på våre interne lederforum, produsert rekrutteringsvideoer for lærlinginntaket og vært et bindeledd for sosiale samlinger før, under og etter koronaperioden med spinningtimer, skyteøvelser og online trening med flere av våre medarbeidere.

– Sammen med Tore Bakke har vi diskutert våre målsetninger og vi har jobbet på hver vår kant for å nå målene våre. Sammen har vi prestert på hver vår kant, Bravida som har vokst og økt sin omsetning og jeg med mine prestasjoner. Det har vært en fantastisk reise å være med Bravida i alle disse årene og jeg er utrolig takknemlig for at jeg har vært på lag med de beste, avslutter Tiril.

image9mctd.png

Foto: Tiril Eckhoff og Tore Bakke, admin.dir. i Bravida Norge, ved signering av forlenget sponsoravtale i 2020.

Målbevisst og hardtarbeidende

– Både jeg personlig og vi i Bravida har satt veldig stor pris på å være på lag med Tiril i alle disse årene. Det er mange fellestrekk mellom idrett og næringsliv, det handler om å sette seg mål og legge ned nødvendig innsats for å nå dem, sier Tore Bakke, administrerende direktør i Bravida Norge, og legger til:

– Tiril er utrolig målbevisst og hardtarbeidende, derfor har hun vært verdens beste skiskytter i flere år.

Tore trekker frem at Tiril også har et veldig bra verdigrunnlag som passer inn i Bravida, og at alle Bravidas medarbeidere med stor stolthet har sett Bravida-logoen på Tirils drakt og utstyr!

– Jeg vil takke Tiril for et supert samarbeid og ønsker henne masse lykke til videre, avslutter Tore.