​Bravida og Fortum Charge & Drive innleder samarbeid om installasjon og service av ladestasjoner

Bravida og Fortum Charge & Drive signerte i april 2016 en ramme- og serviceavtale for installasjon og service på en stor del av Fortum Charge & Drive sin portefølje av ladestasjoner i Norge.

I tillegg til å levere tjenester tilknyttet installasjon av nye ladestasjoner skal Bravida også levere servicetjenester, slik som årlig preventivt vedlikehold, reparasjonsoppdrag samt døgnbemannede tjenester knyttet til akutt utrykning ved feil.

- Vi takker Fortum Charge & Drive for denne muligheten. Vi gleder oss til å starte opp, og ikke minst til det å videreutvikle leveransen sammen. Både innholdet i tjenestene vi leverer, og omfanget av vår leveranse forventes å øke. Norge ligger langt foran de andre nordiske land i utvikling innen dette området, men vi ser stort potensial i de øvrige landene hvor Bravida og Fortum er til stede, sier Stian Søhoel, Direktør Marked og Forretningsutvikling i Bravida Norge.

- Vi er fornøyd med å ha etablert en avtale med Bravida, en aktør vi ser på som kompetent og seriøs og til stede i de markedsområder vi betjener. Gjennom samarbeidet vil vi være i stand til å levere enda bedre tjenester til våre kunder og sluttbrukere sier leder Jan Haugen Ihle i Fortum Charge & Drive i Norge.