Prestisjefylte prosjekter til Oslo sikkerhet

Det siste året har Oslo Sikkerhet vunnet flere store prosjekter: det nye Munchmuseet, Deichmanske Bibliotek og det nye Nasjonalmuseet. Sistnevnte er historiens største kontrakt for avdelingen på 44 millioner kroner. Her skal de blant annet installere adgangskontroll, innbruddsalarm, TV-overvåkning og objektsikring.

«Vi er stolte og ydmyke over å få tilliten til å levere sikkerhet til markedets mest prestisjefylte prosjekter, og med vårt eget system Integra», sier avdelingssjef M. Ayub Ali.

Integra er Bravidas sikkerhetssystem, og blir stadig en mer etterspurt systemløsning. Oslo Sikkerhet har fått gode tilbakemeldinger fra konsulenter og kunder på systemet og da i konkurranse med andre kjente sikkerhetsaktører i markedet.

«Dette ser vi på som meget positivt, og gir oss åpninger for nye kunder og prosjekter», sier salgskonsulentene i avdelingen Arne Selman og Odd Enger som har hatt en viktig rolle i å vinne prosjektene ovenfor.