Norges råeste serviceavtale!

ServiPro er valget for deg som vil sove trygt om natten.

Har du lyst på forutsigbar driftsøkonomi, et godt inneklima og en konkurransedyktig bygningsmasse?

Da trenger du en serviceavtale fra Bravida, landets desidert største aktør innen byggtekniske anlegg.

Vår beste serviceavtale: ServiPro


Bravida er spesialister på drift, vedlikehold og reparasjon av tekniske installasjonern, og har du lyst på en problemfri hverdag er det serviceavtalen ServiPro du skal velge.– Med ServiPro har vi satt planlagt vedlikehold i system, sier Øystein Svendsen, salgssjef i Bravida. – Det betyr at du får en komplett løsning på forebyggende vedlikehold, der vi kvalitetssikrer alle dine byggtekniske anlegg.

Som kunde betyr det forutsigbar driftsøkonomi, godt inneklima og ikke minst en konkurransedyktig bygningsmasse.– Som privatperson lærer man raskt at det lønner seg å følge serviceintervallene på bilen, framfor å vente til noe går galt og så gå gjennom en kostbar reparasjon. Slik er det for bedrifter og bygningsansvarlige også, forklarer Svendsen. Ulempen er at de i verste fall risikerer produksjonsstans når noe går galt, med alt det kan medføre av store kostnader.

– Det er derfor helt bevisst at navnet på vår beste serviceavtale er satt sammen av ordene service og proaktiv. ServiPro handler tross alt om forebyggende vedlikehold og kvalitetssikring, slik at du som bygningsansvarlig kan sove trygt om natten.

Sid 49 - liten bild god arbetsmilo.jpg

Tverrfaglig kompetanse gjør deg trygg

Fordeler med ServiPro:

  • En samlet serviceavtale på tvers av tekniske fag
  • Full dokumentasjon (digital lagring av alle servicedokumenter)
  • Stort potensial for å redusere kostnadene ved service betraktelig
  • En forebyggende, langsiktig og helhetlig vedlikeholdsplan, som inkluderer produsentenes krav til vedlikehold av produkter
  • Jevnlige kontroller i henhold til gjeldende lover og forskrifter
  • Forutsigbar driftsøkonomi og en konkurransedyktig bygningsmasse
  • Mulighet til å spare 40–60 % i rent energiforbruk ved valg av riktige løsninger
  • Ett kontaktpunkt gir langt mindre administrasjon